המולטיטסקינג שיווק  העסק קורס? נמאס לכם לשלם על לידים קרים ולא רלוונטיים?

 העסק קורס? נמאס לכם לשלם על לידים קרים ולא רלוונטיים?

הרבה נכתב ונאמר על הדרך ושיטות הפרסום ברשתות החברתיות וברשת בכלל, אך לצערנו גילינו כי בעלי עסקים וחברות רבים עדיין מתלוננים על לידים קרים ולא רלוונטיים שחברות הפרסום מפנות אליהם, זאת למרות התקציבים הגדולים שהם משקיעים בפרסום ממומן.
המולטיטסקינג | 27.08.2020 191

עם זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי האופציה לפרסם במגרש הווירטואלי זמינה לכולם, ולכן כל עסק קטן, בינוני או אפילו גדול יכול בעזרת תקציב מתאים והכלים הנכונים לקבל חשיפה משמעותית, נוכחות איתנה ברשת, ואולי אף ליהנות בסופו של דבר מפניה של לקוחות איכותיים ורציניים.

הרי הם כבר נמצאים במדיות החברתיות אם נרצה או לא נרצה. הסוד הוא להגיע דווקא לקהל הנכון עם המסר הנכון, ובזמן הנכון. על כך נדבר בהמשך הכתבה.

אז מה הבעיה עם הפרסום הנוכחי שלכם בעצם?

עם ההתקדמות המטאורית של הדור הדיגיטלי, אף לקהל המבוגרים לא הייתה ברירה אלא להתקדם ולשוטט ברשתות החברתיות ולבצע רכישות אונליין. עם זאת, בימים אלו הצרכנים הרבה יותר מודעים לתחרות הבלתי פוסקת של העסקים על צומת ליבם.

בסקר שנערך על ידי חברת GEOMED הוכח כי  83% מהרכישות באינטרנט נעשות על פי המחיר הזול ביותר, מה שפוגע ביכולתם של עסקים רבים להחיות את העסק ולגלגל רווחים נאים כבעבר.

אז נכון, הפרסום זול יותר, קל יותר וזמין יותר, אך עם כל זאת, מה הסיבה שהקופה לא רושמת?

בשלב זה לא היתה לנו ברירה אלא לפנות לאחת החברות המובילות בישראל לפרסום ממומן ושיווק אונליין על מנת לקבל את התשובות.

"עסקים רבים נוהגים להעלות קמפיינים לאוויר ולהוציא כסף על פרסומים מזדמנים בפלטפורמות השונות מבלי להבין או לתכנן את המהלכים במדויק" מסביר רונן הרשקוביץ, בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחום השיווק ומבעלי משרד הפרסום "תירס שיווק דיגיטלי".

בעלי העסקים בישראל חייבים להבין דבר אחד, הימים בהם פרסומות חסרות משמעות עוררו את רצונו של הצרכן לבצע רכישה עברו ותמו. בעידן החדש הלקוח רוצה להאמין בעסק, לבטוח בו, ולדעת עליו כמה שיותר לפני ביצוע הרכישה...

מודעות הרטרו בהן יש דרישה מהגולש לבצע רכישה רק מאחר ויש לכם את המוצר שהוא צריך כבר,  לא מניבות תוצאות דווקא בגלל העובדה שהתחרות על הצרכן היא כל כך משמעותית. ללא בידול משמעותי מהמתחרים וסיבה מספיק טובה למה לו לצרכן לרכוש דווקא מעסק כזה או אחר, הסיכוי להצליח למכור מוצרים ושירותים ולגרוף רווחים ולהתרחב די קלוש.

פרסום מהדור הישן יכול לעורר לקוחות סקרנים, אך לרוב לא לקוחות רציניים מספיק.

בשלב זה נכנס לשיחה גם יעקב רפאלוב, מנהל פיתוח עסקי בבית התוכנה "HighCode" ושותף פעיל במשרד הפרסום "תירס שיווק דיגיטלי"...

"במונח המקצועי מדובר ב-" לידים קרים" אשר מבזבזים לחברה זמן יקר ומשאבי אנוש רבים. זאת מבלי להיכנס לתסכול נפשי שמשפיע ישירות על אופי התנהלות של העסק קדימה.

בשל חוסר היכרות  ועבודת ניתוח מעמיקה על אופי השוק, תוכן הפרסום מגיע עם מעט אינפורמציה רלוונטית וערך מוסף על בית העסק. כך יוצא שמעגל הלקוחות לא מתרחב כפי כמתוכנן, וברוב המקרים אינו מגדיל את המחזור החודשי כמצופה.

מה שמפתיע הוא שהניסיון כפתרון זמין להושיט את היד לכיס לא תמיד מוכיח את עצמו כהצלחה מסחררת. חשוב להבין. כשמעלים את התקציב, גרף תפוצת קהל הלקוחות אולי גדלה באופן זמני, אך המסר ללקוח לא הועבר מספיק ברור. כתוצאה מכך העסק  נשאר דרוך במקום ועם פחות כסף בכיס - לקוח שמתעניין זה אחלה, אבל זה פשוט לא מספיק."

אפשר גם אחרת

בתקופה בה המציאות מכריחה אותנו לשנות הרגלים, להיות מקוריים, חדשניים ויצירתיים יותר, כך גם גישת הפרסום ללקוח. יחד עם מכלול מסרים שיווקים ושיתוף פעולה מצוות מנוסה, גם אתם תוכלו לראות את השינוי בשטח ולהכיר בדרך שבה השיווק הדיגיטלי פשוט עובד.

לוואטסאפ מיידי עם יועץ פרסום בתירס שיווק דיגיטלי לחץ כאן >>>

פרסום כתבה עיתונאית/שיווקית לבית העסק - למי זה מתאים

לכולם בעצם. כל עסק בדרך ובמודל האישי שנבנה ומתאים עבורו, תוך כדי העלאת המודעות של העסק יחד עם  נתונים ואפיון צרכים ממוקד, ולא רק על סמך פגישה אקראית של העסק בעת גלילת הפיד ברשתות החברתיות.

כמו עוד עסקים שכבר נהנים מההצלחה לדוגמת (בית התוכנה ,HighCode גזפרו ליסינג, רשת הפארקים ג'אמפרק, רשת רהיטי היוקרה דיור אינטריורס, בית אירועים LEE TLV  , רשת רודינה, מוצרי בשר ועוד רבים וטובים...) כתוצאה מקידום מכוון מטרה שמביא את העסק ישירות לקהל לקוחות מדויק.

סוד ההצלחה הוא להזין את הגולש בצורך רלוונטי אודות העסק והמוצר, כך שהלקוח פונה אל העסק, הוא כבר אחרי רושם ראשוני מבוסס, ועם מידע מהימן אשר משפיע ישירות ביחס גבוה לבשלות הלקוח לרכישה.

לא מדובר בטריק ששלפנו מהשרוול, אלא בהשקעה של עבודה ממוקדת ומעמיקה המבוססת מכתבות ומאמרים, הטמעת מסרים שיווקיים, יתרונות משמעותיים מהשאר, בידול, סקר שוק מקיף על צרכיו האמיתיים של הלקוח הפוטנציאלי, הרבה עבודה מהלב שמכוונת כל כולה למטרה אחת.

כל זה ע''י צוות מנוסה ומקצועי שמורכב מ -

כותבים

גרפיקאים

עורכי וידאו

מנהלי סושיאל מדיה

וצוות שלם של מומחים מהשורה הראשונה לפרסום ברשתות החברתיות.

לווטסאפ מיידי עם יועץ פרסום בתירס שיווק דיגיטלי לחץ כאן >>>

שורה תחתונה, מה תירס עושים

קודם כל מאמינים בדרך הארוכה, לא בקצרה. בעבודה חכמה ואפקטיבית. בזו שמספרת את הסיפור המלא על העסק, מייצרת קשר אמיתי עם הלקוח ולא נשענת על קמפיין חד פעמי שבסופו כאמור, מביא לקוחות שטעו בדרך.

  • מייצרים עבורך סרטונים ויראליים ברמה גבוהה המתאימה לעסק
  • כתבות ומאמרים על ידי מיטב הכותבים בישראל
  • ניהול קמפיינים מקיפים בכל הפלטפורמות
  • כתיבת תכנים איכותיים ומקצועיים בכל תחום
  • ליווי צמוד לעסק, לצד ניטור נתונים ואופטימיזציה

הדרך ללקוחות רציניים ואיכותיים מתחילה מפה >>>

צרו קשר

הרשמו לניוזלטר ותהנו מהטבות ותוכן איכותי