המולטיטסקינג שיווק איך לטרגט את הקהל לפי המיקום שלהם בפייסבוק ובגוגל?

איך לטרגט את הקהל לפי המיקום שלהם בפייסבוק ובגוגל?

איך מטרגטים את הקהל לפי האזור מגורים שלו, עיר, שכונה וכל הפרמטרים הדרושים כדי להגיע לקהל היעד הנכון. במאמר הזה נסביר איך לעשות זאת.
המולטיטסקינג | 29.09.2020 211

בניתם בריף, הגדרת מטרות ויעדים, קהל היעד ועכשיו צריך להוציא את כל המכלול הזה לפועל. אז איך עושים את זה?  

נניח שהלקוח שלכם גר באזור המרכז, נניח רעננה. אז הגדרתם את רעננה והסביבה אבל זה עדיין מאוד רחב ולא באמת ממוקד. אז איך אפשר למקד את זה יותר? על ידי מאפיינים דמוגרפיים. נניח ואתם רוצים להגיע לשכונה X בתוך רעננה, אז אתם צריכים להגדיר את המאפיינים האישיים של קהל המטרה כגון גיל, מין מצב משפחתי, הכנסה ממוצעת (אם השכונה אליה אתם מכוונים היא אזור עשיר אז ככה תוכלו להגיע עוד יותר לקהל היעד הזה)

דבר נוסף שדרכו אפשר להגיע לקהל היעד הממוקד וטהור הוא על ידי המפה של פייסבוק ששם אפשר להגדיר ברמת הרדיוס. 

איך זה עובד בגוגל? אז בגוגל ניתן לעשות קמפיין חיפוש -ואם רוצים להתמקד מבחינה גיאוגרפית, אז צריך לשלב שתי דרכים, הדרך הראשונה היא להכניס מילות מפתח שליליות שזה אומר אם אתם מכוונים לרעננה, אז להכניס מילת מפתח תל אביב כשלילית. ולהיפך להגדיר את מילת מפתח רעננה כחיובית. 

צרו קשר

הרשמו לניוזלטר ותהנו מהטבות ותוכן איכותי