המולטיטסקינג ניהול צוות תכלס למכור זה הדבר הכי קל בעולם

תכלס למכור זה הדבר הכי קל בעולם

יש לזה סוד אחד קטן. חקרתי לא מעט מקרים, אירועים וסיטואציות, תמיד שמתי את עצמי לרגע קט במקום איש המכירות להבין מה עוזר לו למכור יותר טוב, ולהאמין כל כך במוצר שהוא מוכר קוראים לזה "חווית עובד"
יעקב רפאילוב | 30.12.2020 291

קבלו 2 דוגמאות

 

ראם סמואל

ראם סמואל נהג מרוצים פעמים אלוף צרפת,

אישיות עם חזון עצום, החלום שלו הוא לקיים ליגת מרוצים מקצוענית בישראל

בדיוק כמו שיש בכל המדינות המתקדמות בעולם

בין כל המתאמנים שהוא הכשיר, הוא זכה להכשיר 4 אלופי מרוצים.

למי שמצוי בתחום ובקיא יודע את כל המידע ההיסטורי, והמידע הטכני,

על המכוניות, ועל המסלולים, ועל המושגים השגורים בפי הצוותים הסובבים סביב עולם מרוצי המכוניות.

למי שלא מצוי בתחום, זה גם לא יעניין אותו אף פעם.

האתגר לקלוט איש מכירות בכדי שימכור את הקורסים וההכשרות של ראם סמואל הוא ממש אתגר לא קטן.

 

אך לראם יש שיטה שבה הוא קולט את איש המכירות שלו,

והופך אותו בתוך פחות מחודשים, למכונת מכירות משומנת.

כזו שמוכרת בכל רגע נתון, בכל סיטואציה, ובכל מצב.

 

ראשית הארגון של ראם, סביב ימי המסלול הוא ארגון מופתי, גם כשמגיעים למסלול הלקוח יודע בכל שלב מה קורה איתו, מה צריך לקרות ואיך.

העובדים [מאמנים ואנשי צוות] יודעים בכל רגע מה הם צריכים לעשות ואיך, הכל דופק במסלול כמו שעון שוויצרי ????

 

דבר נוסף התהליך שהלקוח עובר מהרגע שהוא נקלט כליד במערכת, דרך שיחת המכירות, ההסכם,  וההסברים המדויקים, ועד לחוויה עצמה בפועל במסלול, הוא תהליך ברור שעובד בסיסטם קבוע.

 

לכל זה תוסיפו את השיטה של ראם להחדיר את האמונה באיש המכירות, ויש כאן מתכון מנצח.

 

אז מה ראם עושה?

בכל שבוע שבו יורדים למסלול בערד, יורד גם איש המכירות.

במסלול לאורך כל היום איש המכירות משתתף בכל השלבים שעובר הלקוח.

משלב הקליטה של הלקוח בעמדת הקליטה [בתנאי שטח] דרך התדריכים שלפני ובין כל מקצה למקצה, ותדריך הסיום.

 

איש המכירות חווה את החוויה ממקור ראשון ישירות מהלקוח שחווה ממש ברגעים אלה את החוויה, לא רק זה הוא גם בעצמו עולה לאימון על המסלול בכדי לחוות את החוויה שחווה הלקוח.

 

התוצאה המידית שרואים אותה בפועל היא שיפור עצום ביכולות המכירה של איש המכירות החדש, והכל בזכות פעולה פשוטה אחת,

יצירת  – "חווית עובד"

 

סוכנות ביטוח

אחד מהלקוחות שלי, הוא איש מאוד מדויק,

הדיוק שלו בא לידי ביטוי בכל שלב ושלב ובכל תהליך בעסק שלו

הוא יודע בדיוק מי יהיה הלקוח שלו ,

לקוח  שלא עונה להגדרות שלו,

הוא פשוט לא מקבל אותו כלקוח.

הוא יודע בדיוק מי יהיה הספק שלו,

ספק שלא עומד בדרישות הרף,

הוא לא מתפשר, גם אם המחיר של הספק יהיה אטרקטיבי מהמתחרה שלו.

הוא יודע בדיוק מי יהיו העובדים שלו ,

מה הפעולות שהם צריכים לעשות?

ומה התפוקה שהם צריכים לתת?

לפני חודשים בדקתי את תהליך השירות והמכירה אצלו,

השארתי פרטים כמו לקוח רגיל

קיבלתי הודעה שנציגה X תחזור אלי תוך 24 שעות

כפי שהובטח הנציגה חזרה אלי.

שאלה את השאלות שהיא צריכה לשאול,

עשתה את הבדיקות שהיא צריכה לעשות.

ותיאמה איתי ציפיות שוב,

ב X שעות הקרובות תהיה לי הצעה מסודרת אליך

כך היה,

ההצעה הגיעה בדיוק כפי שהנציגה התחייבה,

גם במועד שסוכם וגם בדרך שהיא הוגשה לי.

2 דברים שהסקתי מתהליך:

חווית העובד, תוכננה היטב,  – מרגע שהלקוח נכנס כליד למערכת ועד הרגע שהוא מקבל את ההצעה המדויקת שלו, התהליך עובד בצורה מדויקת, כך ש-לנציגה נשאר רק, לשאול את השאלות הנכונות, להקשיב ללקוח, ולתת את הפתרון המדויק, מתוך התשובות של הלקוח.
בזכות התהליך היעיל, לנציגה הייתה אמונה גדולה להציע לי פתרונות לרצונות שהצגתי בשיחה. ממש שמעתי בקול שלה את הביטחון והאמונה שההצעה שלה היא הנכונה והמדויקת עבורי.
במקרה של הלקוח שלי כמו במקרה של ראם סמואל, שניהם כראשי המערכת ומנהליה, שמו לנגד עיניהם, את חווית העובד כערך עליון להצלחה במכירות – חוויה שהשתלמה להם כלכלית.

 

תכלס למכור זה הכי קל בעולם

ברגע שהעובדים שלכם מאמינים במוצר/ שירות שהם מוכרים

הם ינפצו לבד את כל תקרות הזכוכית שלהם.

 

רוצים לשפר משמעותית את אחוזי הסגירה והמכירה של צוות המכירות שלכם

החדירו בהם את האמונה במוצר ובשירות שלכם.

הראו לעובדים  מה התהליך שהלקוח עובר, תנו להם לחוות את החוויה.

יהיה להם הכי קל וכיף למכור מוצר/שירות שהם מאמינים בו.

 

#1_ועוד_1_שווה_כמה_שנרצה

חוצמזה זה כיף להיות מצויין:)

 

נ.ב.

מכפילי כוח רוצים להשפיע בצורה משמעותית על תהליכי המכירה, השירות והתפעול בארגון שלכם, ליחצו כאן: https://wa.me/972542080245

צרו קשר

הרשמו לניוזלטר ותהנו מהטבות ותוכן איכותי