המולטיטסקינג ניהול זמן תמיד שאלת את עצמך, לאן הזמן שלי הולך?

תמיד שאלת את עצמך, לאן הזמן שלי הולך?

לא פעם אנחנו תוהים אם עצמינו- עשיתי היום רק שתי משימות שהיו אצלי ב"TO DO LIST", לאן כבר הזמן שלי הולך?! אם גם אתה מרגיש ככה, המאמר הזה בדיוק עבורך.
המולטיטסקינג | 28.10.2021 526

במהלך היום אנו עושים המון דברים שקשורים לקריירה, עבודה, בית ובכלל משימות יומיות. כולנו היינו רוצים שמתוך 24 שעות שיש לנו ביום להספיק את כל המשימות שהצבנו לעצמינו אבל לא רק, היינו רוצים גם כן להרגיש שמיקסמנו את היום.
 

חשוב לזכור ולצאת מנקודת הנחה שזמן הוא שווה לכולם, אין למישהו 25 שעות או 30 שעות או אפילו יותר ימים בשבוע, מבחינת זמן כולנו שווים. 

ובכל זאת ישנם אנשים מסוימים שמשיגים יותר הצלחה ופרודוקטיביות באותו פרק זמן שיש לך! אחד הדברים שאנחנו צריכים לדעת ולשפר על מנת להצליח לעמוד בכל המשימות ובכלל לארגן את הזמן הוא דבר אחד מאוד פשוט - ניהול זמן באופן מודע.
 

כדי להבין בכלל לאן הזמן שלך הולך אתה צריך קודם כל למדוד אותו ולעשות יום אחד ניסיון בכתיבת משימות - ומדידת זמן. 
 



האפליקציה שיכולה לעזור לך בזה היא Toggl או RescueTime. תוכל לעשות משימות שבועיות ובכל יום לראות כמה זמן לקחה לך כל משימה. בסוף השבוע תוכל להסתכל על דוח מסודר ולראות מה לוקח לך יותר זמן, אולי בין המשימות אתה גולש יותר מדיי בסמארטפון שלך, או אולי אתה מבזבז יותר זמן על משימה שתוכל להעביר לעובד שלך או בכלל לא להתעסק בה?או אולי אפילו תבין שביום אחד אתה לא צריך להעמיס על עצמך כל כך הרבה אלא לעשות משימות יומיות כפרויקטים לסיים דבר אחד ולעבור לדבר השני. 

לפעמים אנחנו נותנים להמון דברים להסיח את הדעת שלנו, התראות בטלפון, הגזמה במשימות, לחץ של משימות, חוסר שינה ואנרגיות שפוגעות בתפוקה שלנו. אלו הן דברים שבלי קשר צריך להקפיד עליהם ולאחר מכן להתחיל למדוד את הזמן שלנו כדי לראות על מה הוא בדיוק הולך. 

צרו קשר

הרשמו לניוזלטר ותהנו מהטבות ותוכן איכותי